בעלי נכסים, בעלי חברות, מנכלים, סמנכלי כספים, מנהלים, HR, אנו עדים לתקופה מאתגרת ביותר, עם קיפאון במשק, ירידה תלולה בהכנסות החברות והוצאות קבועות לא מבוטלות בגין משרדים, מסים, משכורות והוצאות תפעולויות שונות.
 
העובדות מספרות כי במצב של סביבה כלכלית מן הסוג הנ"ל, אחוז נכבד מהחברות בוחר לצמצם כוח אדם כדי להימנע מחדלות פרעון ופשיטות רגל.
 
כאנשי מקצוע הממוקדים בתחום המשרדים ברעננה וסביבתה, ידוע לנו על העלויות הגבוהות בגין שכירת המשרדים שלא תואמים בהכרח את הגודל והפונקציונליות החברות בזמן הנוכחי, תשלומי הארנונה הנגזרים מגודל השטח, דמי ניהול, ועלויות אחזקה שוטפות, הצורכים משאבים יתר על המידה.
 
צמצום עלויות אלו, התאמה מחודשת של השטחים למבנה עדכני של מצבת העובדים, וכן אסטרטגיה מונעת ותומכת לצלוח את המשבר הנוכחי,  מ ת ב ק ש ת!
זאת, במטרה לשמור על תפקוד החברה ולצאת בגב זקוף וראש מורם לעשייה פורייה וצמיחה, עם סיומו של המשבר הקורונה.
 
אנו מציעים הזדמנויות המוכיחות התייעלות כלכלית בתחום הנדל"ן העסקי ב80% מהפניות, צמצום עלויות ואף שיפור באיכות המשרדים באותו המהלך, חובת ההוכחה עלינו.
 
אנו מספקים, תוכניות, חוזים, תמונות, וידאו, הצגה של שטחים בLIVE מהמשרדים הרלוונטים ופגישות מצומצמות באנשים על פי ההנחיות לקורונה היום.
 
אנו פועלים עם מאגר של מיליון מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים ברעננה וסביבתה, עם תוכניות, ומידע מעמיק אותם מנגישים באפקטיביות ללקוחותינו. 
 
אנו פה לשרותכם במצוינות לספק פתרונות מבריקים למשרדים ברעננה
 
משרדים להשכרה ומכירה ברעננה:
 
מאחל לכולנו שבישראל ובמדינות העולם יתגברו במהרה ובהצלחה עם הוירוס המאיים, בריאות ורפואה שלמה ושנצלח את המשבר במהרה והצלחה.
 
בברכה,
לזר באבדזאנוב – מנכ"ל
054-9720160 
Lazar@cres.co.il
כ.ר.א.ס נדל"ן עסקי בע"מ – CRES